czwartek, 16 kwietnia 2015

love white



Dwie różne stylizację, a jednak coś je łączy. Oprócz tych samych butów jest to biel, która jest ostatnio jednym z moich ulubionych kolorów. Pasuję bez wyjątku do wszystkiego i do tego kojarzy mi się z taką czystością, nowością i przede wszystkim z delikatnością co (chyba) idealnie do mnie pasuję. Dlatego ostatnio coraz więcej jej w mojej szafie czy otoczeniu (czyt. mój pokój). Można to zobaczyć na zdjęciach w dzisiejszym poście.


 
Ten oto wazonik powyżej to zwykła butelka, którą ozdobiłam techniką decoupage. Tak, to również moje hobby, ale tylko gdy dopadnie mnie straszna nuda, co ostatnio nie ma miejsca (niestety).

To niby takie małe detale, a sprawiają, że przyjemniej się żyję. :) Z racji tego, że w moim pokoju spędzam bardzo dużo czasu chcę, żeby wyglądał on jak najlepiej i czuła się w nim dobrze. Dlatego cały czas przechodzi jakieś metamorfozy, a gdy tylko wpadnie mi trochę groszy do portfela to kupuję kolejne dodatki. Teraz na celowniku mam łóżko (moje obecne ma już jakieś 15 lat, więc to chyba będzie dobry czas na zmianę), na które zbieram i czekam od ponad roku. Potem drobne przemeblowanie, może przemalowanie mebli na biało i jakieś drobnostki. Tyle chciałoby się zrobić. Mam nadzieje, że już pod koniec wakacji będę mogła się pochwalić Wam moim wymarzonym pokojem!

Wreszcie zakwitły! Te oto może zwykłe, ale dla mnie piękne kwiaty. Widząc je od razu humor mi się poprawia. Sprawiają, że miejsce, w którym się znajdują staję się niezwykle magiczne. Dlatego właśnie je uwielbiam i cieszę się, że jest ich teraz pełno zarówno w mieście jak i w mojej okolicy. Dzięki takim widokom uwielbiam wiosnę, ale o tym już w innym poście. Do napisania!
A jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam do obserwacji (wszystko znajduję się po prawej stronie).

3 komentarze:

  1. Też bardzo lubię biel. Ślicznie wyglądasz, ta druga stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the outfit!

    http://fridaynightstyle.com/2015/04/20/by-the-seashore/

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz po sobie komentarz będzie mi bardzo miło :) A jeśli podoba ci się mój blog to fajnie jak zaobserwujesz ;) Postaram się odwdzięczyć tym samym :)